Obchodní podmínky

Releven reality s.r.o. Komenského 264/5, Hradec Králové 500 03

IČ: 143 820 16 DIČ: CZ14382016
Zapsaný v obchodním rejstříku, vedeného Krajským soudem v Hradci Králové oddíl C, vložka 49298

Pokud si u nás zakoupíš naše služby, budou se naše vztahy řídit těmito podmínkami, pokud se spolu individuálně nedomluvíme jinak.

Naše kontaktní údaje jsou:

E-mail: info@prodamsisam.cz
Tel. č.: +420 704 395 165

Jak koupit službu

Pokud u nás nenakupuješ v rámci svého podnikání, jsi v roli spotřebitele. Naše právní předpisy ti dávají některá zvláštní práva. O nich si přečteš dál.

Seznam se také se zásadami zpracování osobních údajů. Všechny informace, které nám uvedeš, jsou důvěrné a budeme s nimi tak i zacházet.

Na našem webu najdeš informaci o službě, včetně ceny. Ta obsahuje i DPH a další poplatky.

Službu si můžeš objednat:

  • pomocí nákupního formuláře na našem webu
  • e-mailem


Před odesláním objednávky si můžeš své údaje zkontrolovat a změnit.

Náklady na komunikaci si hradíš sama/sám. Nijak se ale neliší od obvyklých tarifů a cen.

Smlouvu s námi budeš mít uzavřenou, až po jejím zaplacení nebo až ti objednávku potvrdíme. Zároveň s potvrzením ti vystavíme a pošleme fakturu.

Fakturu posíláme online na tvůj e-mail.

Pokud fakturu neuhradíš ve splatnosti, můžeme od naší smlouvy odstoupit.

Cenu můžeš platit:

  • prostřednictvím bankovního převodu na účet 6111027369/0800
  • kartou online

Jsme plátci DPH.

V ceně každého balíčku je založení a vedení inzerátů na dobu 6 měsíců. Ovšem nemovitost můžeme nabízet libovolně dlouho po vzájemné domluvě.

Poskytovatel platební brány

Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Platební metody: 

  • platba kartou
  • platebními tlačítky bank

Autorská a osobnostní práva

Materiály, které od nás obdržíš, smíš použít pro vlastní rozvojové účely. Poprosíme tě ale o pochopení, že se jedná o autorská díla, která jsou určena pouze tobě. Proto je dál nešiř, abychom nemuseli řešit porušování autorských práv.

Jak reklamovat vady

  1. Pokud by cokoliv nebylo v pořádku, kontaktuj nás na info@prodamsisam.cz nebo nám pošli dopis na adresu našeho sídla, mrkneme se na to.
  2. V reklamaci nám uveď, kdo jsi, jakou službu a proč reklamuješ a jak si přeješ, abychom reklamaci vyřídily. 
  3. Na tvůj e-mail ti zašleme písemné potvrzení (reklamační protokol), který slouží jako doklad při vypořádání reklamace. V reklamačním protokolu najdeš: kdy jsi službu reklamoval(a), jakou vadu jsi nám uvedla a jaký způsob vyřízení reklamace si přeješ. 
  4. Pokud vadu půjde odstranit, můžeš chtít nápravu (doplnění) nebo přiměřenou slevu. Pokud vada nepůjde odstranit, můžeš žádat přiměřenou slevu nebo od smlouvy s námi odstoupit, pokud to není k povaze věci neúměrné. 
  5. O tvé reklamaci rozhodneme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů. Pokud tuto lhůtu nedodržíme, máš právo požadovat přiměřenou slevu z produktu nebo od smlouvy s námi odstoupit.
  6. Pokud jsi spotřebitel, máš právo po nás chtít úhradu nákladů, které jsi při oprávněné reklamaci účelně vynaložil(a). O proplacení nás požádej co nejdříve, nejpozději do 1 měsíce od konce lhůty pro uplatnění reklamace, jinak toto tvé právo zaniká.
  7. Prosíme, měj na paměti, že naše produkty a služby nejde reklamovat z důvodu, že nesplnily tvá subjektivní očekávání.

Odstoupení od smlouvy

  1. Pokud jsi spotřebitelem, máš obecně právo odstoupit od smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu do 14 dnů od uzavření smlouvy. 
  2. Tohle právo ale neplatí u využití času, pokud službu poskytujeme v určeném termínu (například termín poskytnutí služby apod.).
  3. Také toto právo neplatí u služeb a také digitálního obsahu, pokud tyto služby byly poskytnuty s tvým výslovným souhlasem ještě před uplynutím lhůty k odstoupení. 

Proto PROSÍME POZOR: Uzavřením těchto obchodních podmínek souhlasíš s tím, že ti službu poskytneme v domluveném termínu, který ale může být dříve, než za 14 dní od uzavření smlouvy. Tím ale ztrácíš možnost od smlouvy odstoupit.

Závěrem

  1. Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, pokud jsi spotřebitel, máš právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze smlouvy. V takovém případě se můžeš obrátit na Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje na tvůj návrh, a to v případě, že se spor nepodařilo s námi vyřešit přímo. Návrh můžeš podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jsi u nás poprvé uplatnil(a) své právo, které je předmětem sporu. Máš právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
  2. Naše vztahy se řídí českým právem. 
  3. Všechna práva k našim webovým stránkám, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží nám. Obsah, prosíme, nekopíruj, neupravuj nebo jinak nepoužívej bez našeho souhlasu. 
  4. Znění obchodních podmínek můžeme měnit nebo doplňovat. 
  5. Kdykoliv nás v případě dotazů k těmto obchodním podmínkám můžeš kontaktovat na info@prodamsisam.cz

V Praze, dne 9.5.2024

Zavoláme Vám zdarma zpět!

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů pro účely zpětného kontaktování.
Napad2