Obchodní podmínky
Releven reality s.r.o. Komenského 264/5, Hradec Králové 500 03
IČ: 143 820 16 DIČ: CZ14382016
Zapsaný v obchodním rejstříku, vedeného Krajským soudem v Hradci Králové oddíl C, vložka 49298
Pokud si u nás zakoupíš naše služby, budou se naše vztahy řídit těmito podmínkami, pokud se spolu individuálně nedomluvíme jinak.
Naše kontaktní údaje jsou:
E-mail: info@prodamsisam.cz
Tel. č.: +420 704 395 165
Jak koupit službu
Pokud u nás nenakupuješ v rámci svého podnikání, jsi v roli spotřebitele. Naše právní předpisy ti dávají některá zvláštní práva. O nich si přečteš dál.
Seznam se také se zásadami zpracování osobních údajů. Všechny informace, které nám uvedeš, jsou důvěrné a budeme s nimi tak i zacházet.
Na našem webu najdeš informaci o službě, včetně ceny. Ta obsahuje i DPH a další poplatky.
Službu si můžeš objednat:
- pomocí nákupního formuláře na našem webu
- e-mailem
Před odesláním objednávky si můžeš své údaje zkontrolovat a změnit.
Náklady na komunikaci si hradíš sama/sám. Nijak se ale neliší od obvyklých tarifů a cen.
Smlouvu s námi budeš mít uzavřenou, až po jejím zaplacení nebo až ti objednávku potvrdíme. Zároveň s potvrzením ti vystavíme a pošleme fakturu.
Fakturu posíláme online na tvůj e-mail.
Pokud fakturu neuhradíš ve splatnosti, můžeme od naší smlouvy odstoupit.
Cenu můžeš platit:
- prostřednictvím bankovního převodu na účet 6111027369/0800
- kartou online
Jsme plátci DPH.
V ceně každého balíčku je založení a vedení inzerátů na dobu 6 měsíců. Ovšem nemovitost můžeme nabízet libovolně dlouho po vzájemné domluvě.
Poskytovatel platební brány
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Platební metody:
- platba kartou
- platebními tlačítky bank
Autorská a osobnostní práva
Materiály, které od nás obdržíš, smíš použít pro vlastní rozvojové účely. Poprosíme tě ale o pochopení, že se jedná o autorská díla, která jsou určena pouze tobě. Proto je dál nešiř, abychom nemuseli řešit porušování autorských práv.
Jak reklamovat vady
- Pokud by cokoliv nebylo v pořádku, kontaktuj nás na info@prodamsisam.cz nebo nám pošli dopis na adresu našeho sídla, mrkneme se na to.
- V reklamaci nám uveď, kdo jsi, jakou službu a proč reklamuješ a jak si přeješ, abychom reklamaci vyřídily.
- Na tvůj e-mail ti zašleme písemné potvrzení (reklamační protokol), který slouží jako doklad při vypořádání reklamace. V reklamačním protokolu najdeš: kdy jsi službu reklamoval(a), jakou vadu jsi nám uvedla a jaký způsob vyřízení reklamace si přeješ.
- Pokud vadu půjde odstranit, můžeš chtít nápravu (doplnění) nebo přiměřenou slevu. Pokud vada nepůjde odstranit, můžeš žádat přiměřenou slevu nebo od smlouvy s námi odstoupit, pokud to není k povaze věci neúměrné.
- O tvé reklamaci rozhodneme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů. Pokud tuto lhůtu nedodržíme, máš právo požadovat přiměřenou slevu z produktu nebo od smlouvy s námi odstoupit.
- Pokud jsi spotřebitel, máš právo po nás chtít úhradu nákladů, které jsi při oprávněné reklamaci účelně vynaložil(a). O proplacení nás požádej co nejdříve, nejpozději do 1 měsíce od konce lhůty pro uplatnění reklamace, jinak toto tvé právo zaniká.
- Prosíme, měj na paměti, že naše produkty a služby nejde reklamovat z důvodu, že nesplnily tvá subjektivní očekávání.
Odstoupení od smlouvy
- Pokud jsi spotřebitelem, máš obecně právo odstoupit od smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu do 14 dnů od uzavření smlouvy.
- Tohle právo ale neplatí u využití času, pokud službu poskytujeme v určeném termínu (například termín poskytnutí služby apod.).
- Také toto právo neplatí u služeb a také digitálního obsahu, pokud tyto služby byly poskytnuty s tvým výslovným souhlasem ještě před uplynutím lhůty k odstoupení.
Proto PROSÍME POZOR: Uzavřením těchto obchodních podmínek souhlasíš s tím, že ti službu poskytneme v domluveném termínu, který ale může být dříve, než za 14 dní od uzavření smlouvy. Tím ale ztrácíš možnost od smlouvy odstoupit.
Závěrem
- Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, pokud jsi spotřebitel, máš právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze smlouvy. V takovém případě se můžeš obrátit na Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje na tvůj návrh, a to v případě, že se spor nepodařilo s námi vyřešit přímo. Návrh můžeš podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jsi u nás poprvé uplatnil(a) své právo, které je předmětem sporu. Máš právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Naše vztahy se řídí českým právem.
- Všechna práva k našim webovým stránkám, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží nám. Obsah, prosíme, nekopíruj, neupravuj nebo jinak nepoužívej bez našeho souhlasu.
- Znění obchodních podmínek můžeme měnit nebo doplňovat.
- Kdykoliv nás v případě dotazů k těmto obchodním podmínkám můžeš kontaktovat na info@prodamsisam.cz
V Praze, dne 9.5.2024